MLL Pohjois-Pohjanmaan piirin syyskokous tiistaina 12.12.2023 klo 18.30

28.11.2023

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pohjois-Pohjanmaan piiri ry kutsuu jäsenyhdistyksensä sääntömääräiseen syyskokoukseen 12.12.2023 klo 18.30.

Syyskokous järjestetään hybridikokouksena piiritoimistolla, Nummikatu 32, 90100 Oulu. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teamsin välityksellä. Teams-linkki toimitetaan ilmoittautuneille.

Tarjoiluiden ja etäyhteyden onnistumisen vuoksi kokoukseen ennakkoilmoittaudutaan. Ennakkoilmoittautumisen yhteydessä toimitetaan myös valtakirja yhdistyksen virallisten nimenkirjoittajien allekirjoituksella varustettuna tiistaihin 5.12. mennessä sähköpostilla osoitteeseen eevaleena.mattila@mll.fi (kuva/skannaus). Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan yhdistys, osallistujien nimet, tieto osallistuuko piiritoimistolla vai etänä ja piiritoimistolla osallistuvien mahdolliset ruokarajoitteet tarjoilua varten.

Syyskokouskutsu, saatekirje sekä valtakirja löytyvät alla olevasta tiedostosta.