Liity jäseneksi

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa ja tukea työtä lasten ja perheiden puolesta?

Liity MLL:n jäseneksi – olet pienen puolella!
MLL:n jäsenyys on arvokas, mutta helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille ja tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille. Lapset tarvitsevat lisää puolestapuhujia. Jos lasten asiat ovat lähellä sydäntäsi, liity MLL:n jäseneksi. Meillä on yli 75 000 eri-ikäistä jäsentä ympäri Suomea. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin ääni lapsen puolesta kuuluu.

Jäsenmaksu on keskimäärin 25 euroa vuodessa. Jäsenenä tuet tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi, saat Lapsemme-lehden kaksi kertaa vuodessa sekä hyviä jäsenetuja ja -alennuksia. Valtakunnalliset jäsenedut näet täältä. Yhdistykset tiedottavat mahdollisista paikallisista jäseneduista nettisivuillaan tai jäsenkirjeissään.

Liittyessäsi MLL:n jäseneksi liityt asuinpaikkakuntasi tai kaupunginosasi paikallisyhdistyksen jäseneksi. Voit myös halutessasi valita jonkun toisen paikallisyhdistyksen, johon haluat liittyä. Liittymällä netissä voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.