MLL Pohjois-Pohjanmaan piirin kevätkokous tiistaina 23.5. klo 18.00

5.5.2023

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pohjois-Pohjanmaan piiri ry kutsuu jäsenyhdistyksensä sääntömääräiseen kevätkokoukseen 23.5.2023 klo 18.00.

Kevätkokous järjestetään hybridikokouksena Villa Kauppilassa os. Kauppilantie 12, 91100 Ii. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teamsin välityksellä. Teams-linkki toimitetaan ilmoittautuneille. Tilaisuus alkaa kahvituksella jo klo 17.30, jolloin avaamme myös Teams-yhteyden ja Iin paikallisyhdistys esittäytyy.

Tarjoiluiden ja etäyhteyden onnistumisen vuoksi kokoukseen ennakkoilmoittaudutaan. Ennakkoilmoittautumisen yhteydessä toimitetaan myös valtakirja yhdistyksen virallisten nimenkirjoittajien allekirjoituksella varustettuna maanantaihin 15.5. mennessä sähköpostilla osoitteeseen eevaleena.isoviita@mll.fi (kuva/skannaus). Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan yhdistys, osallistujien nimet, tieto osallistuuko Villa Kauppilassa vai etänä ja Villa Kauppilassa osallistuvien mahdolliset ruokarajoitteet tarjoilua varten.

Piiri pyytää paikallisyhdistyksiltä ehdotuksia vaalivaliokunnan valintoja varten. Huomioittehan, että vaalivaliokuntaan valitaan ensisijaisesti henkilöitä, jotka eivät olet ehdolla piirihallitukseen tai nykyisiä piirihallituksen jäseniä. Valiokunta kokoaa yhdistysten tekemistä ehdotuksista esityksen syyskokoukselle.  Pyydämme ehdotuksia vaalivaliokunnan jäsenistä 22.5. klo 16.00 mennessä sähköpostitse Eevaleenalle, eevaleena.isoviita@mll.fi.

Kevätkokouskutsu, saatekirje sekä valtakirja löytyvät alla olevasta tiedostosta.