Viestintä

Mannerheimin Lastensuojeluliitolle on tehty yhteinen graafinen ilme, joka lisää liiton tunnettuutta ja luo yhdenmukaisen brändin. Noudattamalla yhdenmukaista ilmettä, paikallisyhdistykset tunnistetaan helposti osaksi Mannerheimin Lastensuojeluliittoa, ja yhdistykset sekä piirit hyötyvät MLL:n hyvästä maineesta.

MLL:n fontti on Lato
Mannerheimin Lastensuojeluliiton virallinen tekstityyppi on Lato. Ellei käytettävissä ole Lato-fonttia, toissijainen fontti on Calibri.

MLL:n värit
MLL:n ilmeen perusvärit ovat sininen ja tumma sininen. Väriskaalaan kuuluvat myös musta ja valkoinen. Täydentäviä värejä ovat punainen, vihreä, turkoosi, keltaionen ja maitokahvi. Katso tarkemmat väritiedot graafisesta ohjeistuksesta.

Pörhöt
Lapsi ja lapsuus on MLL:n toiminnan ytimessä, ja lapsen kädenjälki tuo lapset mukaan MLL:n ilmeeseen. Pörhöt ovat 2-6 -vuotiaiden lasten piirroksista pomittuja kuvioita, joita voi käyttää harkinnan mukaan tuomassa ilmettä.

Kuvamaailma
MLL:n ilmeeseen kuuluvat nelivärivalokuvat. Valokuvien reunoja ei pyöristetä eikä pehmennetä.

Slogan
Lapset ensin -slogan on MLL.n keskeinen viestintäelementti.

Viestintä on tehokkainta, kun teemme sitä yhdessä!

Lue lisää logon ja sloganien käytöstä

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.