Haemme järjestöassistenttia Ouluun

28.2.2024

Onko lasten ja lapsiperheiden parissa työskentely lähellä sydäntäsi? Pidätkö vaihtelevista päivistä ja haluat olla edistämässä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja tiiviin työyhteisön tuen.

Järjestöassistentin työhösi kuuluu monipuolisesti järjestötehtäviä kuten avustavat tehtävät piirin ja piirin alueen paikallisyhdistysten toiminnallisten ryhmien, koulutusten ja tapahtumien suunnitteluun ja järjestämiseen liittyen sekä ryhmänohjaajan työparina toimiminen. Toiminnan näkyväksi tekevään viestintään liittyen toimit yhteistyössä piirin työntekijöiden ja paikallisyhdistysten vapaaehtoisten kanssa. Lisäksi työhön kuuluu muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä.

Odotamme sinulta kiinnostusta MLL:n toimintaan, organisointikykyä, vuorovaikutustaitoja, intoa uuden oppimiseen sekä valmiutta satunnaiseen ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn. Kokemus lasten ja perheiden kanssa työskentelystä sekä monipuoliset viestintätaidot ovat eduksi.

Tärkeintä on soveltuvuus joustavuutta vaativaan järjestötyöhön. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Työpaikka on osa Paikka auki -ohjelmaa ja palkattavan henkilön tulee olla vaikeasti työllistyvä nuori (työsuhteen alkaessa korkeintaan 29-vuotias) tai osatyökykyinen henkilö, joka ei aiemmin ole työskennellyt Paikka auki -ohjelman avustuksella.

Työ on ensisijaisesti kokopäivätyö (37,5 h/vk), mutta hakijan toiveesta voidaan sopia myös lyhyemmästä viikkotyöajasta. Työ alkaa 2.5.2024 tai mahdollisimman pian erikseen sovittuna ajankohtana ja kestää 12 kk. Työhön valitulla on 4 kk koeaika. Tehtävässä noudatetaan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta ja palkkausta vaativuusryhmä 3 mukaan + mahdolliset tehtävä- ja henkilökohtaiset lisät. Ennen työsopimuksen allekirjoittamista tehtävään valittavan tulee esittää työnantajalle nähtäväksi lain mukainen rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 14.6.2002/504).

Hakijalta odotamme:

- oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työotetta

- hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä suvaitsevaa asennetta

- asiakaslähtöistä, kehittävää, innostavaa ja aktiivista työotetta

Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen ja mielekkään työn, jossa on mahdollisuus vaikuttaa työn sisältöön ja suunnitteluun.
- Kannustavan työyhteisön tuen ja yksilökohtaisen ohjauksen.
- Mahdollisuudet täydennyskoulutuksiin osaamisen vahvistamiseksi.

Työpaikan osoite: Nummikatu 32, 90100 OULU (sekä Paalikatu 6 D, 90520 OULU)

Lähetä hakemuksesi ja CV 20.3.2024 mennessä osoitteeseen eevaleena.mattila@mll.fi

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Eevaleena Mattila, p. 050 511 0966.

Soita ja kysy lisää to 29.2. klo 12-13, ke 6.3. klo 10-11, ma 11.3. klo 15-16 ja ti 19.3. klo 13-14